Ospitalean ere ikasten!

¡Aprendiendo en el hospital!

lunes, 23 de abril de 2012

Fieraa!

Gutun hau idatzi nahi nizun, ez nuen idatzi nahi baizik eta behar nuen. Nire beharra da zure arnasa, eta orain ez naiz askea. Zu urruntzen zaren bakoitzean, bihotzan ziztatzen nauzu. Ez dakit zer den maitasuna beti beldurra eman dit, horregatik ez dizut esan nahi bihoz bihotzez maite zaitudala, ni aske sentitu behar naizelako aske nigan nozbait pentsatzeko eta sinizteko. Euskera beldurtzen nau,  horregatik gustuko daukat euskal kantak. Ez dauka zentzurik badakit baino... (Musu bakar batekin) "lauroba" dena esan didazu eman didazu eta ez dut gehiago behar. Musu polit bat, (musuka zintudan begiak itxita pelikuletako musu luzeak besala... "ze esatek") LAGUNTZA ORTOGRAFIAREKIN MESEDEZ!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Sentimenduak airean nabaritzen dira!!Jarraitu hain sentikor izaten eta aurre egin beldur horiei.

Loreley

Hitzak dijo...

baino zure laguntza behar dut mundu txiki handi honetan galdurik sentitzen nahiz. Zure eskutik berriz erlojuko horratzak geldirik eta mundua beste begiekin ikusteko aukera emanten dit.

agridulce